Επιστροφές και Εγγυήσεις Προϊόντων
Πώς μπορώ να κάνω αναγγελία ελαττωματικού προϊόντος;
- Δηλώστε την αναγγελία online – στη σελίδα Επικοινωνία στο κάτω μέρος επιλέξτε στη φόρμα επικοινωνίας την επιλογή Αναγγελία ελαττωματικού προϊόντος. Αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας / τιμολογίου και περιγράψτε το πρόβλημα. Μπορείτε επίσης να μας ενημερώσετε με e-mail στο info@alfalampes.gr.
- Περιμένετε το e-mail μας – θα λάβετε άμεσα μήνυμα με αναλυτικές οδηγίες και συνημμένη τη φόρμα αναγγελίας. Τη φόρμα μπορείτε επίσης να κατεβάσετε εδώ σε μορφή Word ή pdf.
- Συσκευάστε το προϊόν – με τρόπο ώστε να μην υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά. Τοποθετήστε στο πακέτο την εκτυπωμένη και συμπληρωμένη φόρμα αναγγελίας, καθώς και ένα αντίγραφο του τιμολογίου.
- Αποστείλετε το δέμα στη διεύθυνση Politických vězňů 1597/19, Praha 1, 110 00, Czechia – αρκεί μια απλή εταιρεία ταχυμεταφορών (χωρίς έξτρα ασφάλιση ή premium υπηρεσίες).
- Διεκπεραίωση – διεκπεραιώνουμε τις αναγγελίες όσο το δυνατόν γρηγορότερα, συνήθως μέσα σε λίγες ημέρες και το αργότερο εντός 30 ημερών από την παραλαβή. Θα ενημερώνεστε για την πορεία με e-mail.
Πώς μπορώ να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση αγοράς;
- Για αγορές από απόσταση, ο καταναλωτής έχει δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί σε καλή κατάσταση. Αν φέρει εμφανή σημάδια χρήσης, αυτό μπορεί να επηρεάσει το ποσό επιστροφής.
- Αν είναι δυνατόν, επιστρέψτε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία. Τοποθετήστε τη λάμπα μαζί με το αρχικό κουτί μέσα σε κουτί μεταφοράς, ώστε να μην υποστεί ζημιά το προϊόν ή η αρχική συσκευασία.
- Στο πακέτο μην ξεχάσετε να συμπεριλάβετε τη φόρμα υπαναχώρησης (κατεβάστε τη σε μορφή Word ή pdf) ή τουλάχιστον ένα αντίγραφο του τιμολογίου, ώστε να μπορέσουμε να ταυτοποιήσουμε την επιστροφή.
- Η επιστροφή χρημάτων γίνεται το συντομότερο δυνατό, το αργότερο όμως εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
- Αν θέλετε να επιστρέψετε τη λάμπα επειδή δεν λειτουργεί, παρακαλούμε επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας για να δούμε αν μπορεί να λυθεί το πρόβλημα.
Συχνές Ερωτήσεις
Πρέπει να έχω την αρχική συσκευασία;
Για την αναγγελία ελαττωματικού προϊόντος, η αρχική συσκευασία δεν είναι απαραίτητη. Για υπαναχώρηση από τη σύμβαση, παρακαλούμε αν είναι δυνατόν να επιστρέψετε το προϊόν στην αρχική του συσκευασία. Σε κάθε περίπτωση, πρέπει να είναι καλά συσκευασμένο ώστε να μην υποστεί ζημιά στη μεταφορά.
Παρέχετε ετικέτα επιστροφής για την αποστολή;
Για υπαναχώρηση δεν παρέχουμε ετικέτα επιστροφής. Για αναγγελία ελαττωματικού προϊόντος μπορούμε να τη διαθέσουμε κατόπιν αιτήματος.
Πότε και πώς θα λάβω τα χρήματά μου σε περίπτωση υπαναχώρησης;
Ελέγχουμε το προϊόν που επιστρέφεται και στη συνέχεια το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή επιστρέφουμε τα χρήματα. Η επιστροφή γίνεται με την ίδια μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε.
Μπορώ να επιστρέψω μια λάμπα που δοκίμασα για λίγο;
Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε τη λάμπα εντός 14 ημερών από την παραλαβή ακόμα κι αν τη δοκιμάσατε. Αν όμως φέρει σημάδια χρήσης, το ποσό επιστροφής μπορεί να μειωθεί ανάλογα.
Πώς θα μάθω την κατάσταση της υπόθεσης μου;
Στέλνουμε ενημερώσεις μέσω e-mail. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε με την υποστήριξη πελατών στο e-mail info@alfalampes.gr ή τηλεφωνικά στο 211 23 43 342 (Δευ.-Πα. 9-17).
Παραλάβατε προϊόν κατεστραμμένο ή διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε;
Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση – θα φροντίσουμε να διορθωθεί άμεσα. Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο τηλεφωνικά ή με e-mail και θα βρούμε τη λύση.
Πώς να αλλάξω τη λάμπα στον προβολέα;
Θα βρείτε αναλυτικές οδηγίες στο εγχειρίδιο του προβολέα σας ή μπορείτε να δείτε τον γενικό μας οδηγό αλλαγής λάμπας.
Η λάμπα δεν λειτουργεί, τι να κάνω;
- Ελέγξτε αν η λάμπα έχει εμφανείς ζημιές, όπως θαμπό γυαλί, σπασμένο σύρμα στον αναφλεκτήρα, ρωγμές κ.λπ.
- Βεβαιωθείτε ότι οι συνδέσεις της λάμπας είναι σωστά τοποθετημένες και δεν έχουν φθαρεί. Ελέγξτε αν οι βίδες του module της λάμπας είναι καλά σφιγμένες και η λάμπα εφαρμόζει σωστά στον προβολέα.
- Είναι σωστά κλειστό το καπάκι της θύρας αλλαγής λάμπας; Πρέπει όχι μόνο να κλείσει αλλά και να βιδωθεί, καθώς σε ορισμένα μοντέλα προβολέων υπάρχει ασφάλεια στη βίδα που εμποδίζει τη λειτουργία αν δεν είναι σφιγμένη, ώστε να αποφευχθεί τυχόν πτώση της λάμπας.
- Κάντε επαναφορά του μετρητή ωρών λάμπας σύμφωνα με το εγχειρίδιο του προβολέα σας ή δείτε τον οδηγό μας.
- Αν είναι δυνατόν, δοκιμάστε τη λάμπα σε άλλον προβολέα ή τον δικό σας προβολέα με άλλη λάμπα. Έτσι θα δείτε αν το πρόβλημα αφορά τη λάμπα ή τον προβολέα.
- Αν το πρόβλημα παραμένει, στείλτε μας e-mail με περιγραφή του ζητήματος. Θα χαρούμε να σας συμβουλέψουμε και να σας βοηθήσουμε με τα επόμενα βήματα.
Γραφείο συμβουλών
Θα σας βοηθήσω να
επιλέξετε την σωστή λάμπα

Εξυπηρέτηση πελατών
(Δευ.-Πα. 9-17)
Σε περίπτωση που γνωρίζετε για τις λάμπες όλα τα απαραίτητα, αρκεί να επιλέξετε τη σωστή
Ταχύς οδηγός
λαμπών
Βρές την λάμπα με 2 κλικ